Volgers

vrijdag 25 mei 2018

Vakantiealbum 2018

Hallo allemaal,

Vorige week heb ik aan ons vakantiealbum zitten werken. De basis had ik hiervoor al gemaakt tijdens de scrap en bep van 14 maart in de groep van Kimya.

Het dessinpapier wat ik heb gebruikt is een oudere lijn van Basic Grey (Cappella), maar nog zo mooi.
Ik heb veel foto's gemaakt van het album dus ga er maar even goed voor zitten.

Dit is de voorkant van het album. Heb hierop een stans gebruikt van Marianne Design.
De tekst heb ik gemaakt met een alfabetstempelset die ik ooit eens kocht tijdens onze vakantie in Zweden. Heb er flink wat bloemen op verwerkt.

De zijkant heb ik rustig gehouden. Een ornament van Scrap-Unlimited gebruikt en een paar kwastjes van Prima Marketing.

En dan de pagina's. Dit zijn de eerste 2. Alle teksten in het album heb ik gemaakt met een stempelset van Joy!Crafts.

Even van dichterbij.


De volgende 2 pagina's,


Wanneer je deze pagina om klapt zitten er nog 2 pagina's.

Het geheel klapt weer naar boven open.

De rechter pagina. Heb wat chipboard bewerkt met Distress Inkt.

De klapt ook naar boven open.

En nog een flap.

De volgende pagina's.

En de laatste pagina's.

De linker pagina klapt naar boven.

En naar onder.

Vond het een heel leuk album om aan te werken. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


5 opmerkingen:

  1. wat heb je dat mooi gemaakt! Schitterend met al die flapjes, toffe papiertjes waarop je foto's mooi tot hun recht komen!
    Fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig album heb je gemaakt, Miranda.
    Een heel werk lijkt me, maar het eindresultaat mag er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit super mooi!!! Een mooi aandenken en iets om regelmatig even in te bladeren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Mooi papier heb je ervoor gebruikt. Daar zitten heel wat uurtjes werk in.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op mail niet uit te drukken hoe mooi deze album is geworden?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda