Volgers

zaterdag 12 mei 2018

Speciaal voor je verjaardag

Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag was een nicht van mijn vader jarig. Ze werd 77 en we bellen nog regelmatig om even bij te kletsen. Zelf is ze ook heel creatief met quilten en de Silhouette. Ze reageert altijd leuk op mijn creaties, dus moest ik wel een zelfgemaakte kaart sturen.

Voor de basis heb ik kraft en crème cardstock gebruikt.
Het dessinpapier is van Sra. Granger (Alejandria).

Heb er een tekst van Marianne Design op gedaan.

Een flinke bloementoef met er achter blaadjes van Dutch Doobadoo.

De rand is van Crafter's Companion. Ik heb deze na het stanzen en embossen bewerkt met wat bruine inkt.

Had weer eens zin om met mijn Distress Inkt te kleuren. Is Tilda geen schatje?
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: tattered rose-vintage photo-aged mahogany
Haren: antique linen
Haarband: victorian velvet
Shirt: victorian velvet
Broek: bundled sage
Schoenen: ground espresso
Bloemen: seedles preserves
Blaadjes: bundled sage
Ondergrond: frayed burlap
Schaduw: weathered wood



3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, Miranda.
    Zeker weten dat je tante daar blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Zal ze weer heel blij mee zijn. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda