Volgers

zondag 20 mei 2018

Blijdorp

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag zijn we met mijn schoonouders een dagje naar Blijdorp geweest. Dit blijft voor mij toch wel een van de mooiste dierentuinen van Nederland. 's Ochtends was het druk met wat schoolreisjes, maar de rest van de dag hebben we rustig rond kunnen lopen. Heb veel foto's gemaakt, maar hieronder een selectie.

Neushoorn met kleintje


Tijger




Rode panda

Olifanten

Prairiehondjes







Nandoe


Uil


Marabu




Aasgier








Serval


Giraf

Okapi



Pelikaan


Wallabie




4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's heb je gemaakt. Heel wat dieren heb je kunnen fotograferen.
    Was het kleine neushoorntje bij jouw ook zo wilt aan het rennen?

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb heel veel dieren kunnen fotograferen Astrid. Was echt leuk.
    Het kleine neushoorntjes was heel rustig nu en alleen een beetje aan het rondlopen.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    Dat is leuk!!
    Prachtige beelden van deze voor mij toch wel hele bekende dierentuin..hihi..!!
    Je hebt flink wat dieren kunnen fotograferen, mooi hoor!! Foto's 16,24 en 31 vind ik echt super gaaf. Zo leuk om ook resultaten van andere te zien, want ik weet dat het bij sommige verblijven gewoon lastig is om te fotograferen.
    Daarom dikke complimenten Miranda. Super gedaan!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige fotô Miranda!
    Fijn om je zaterdag ontmoet te hebben
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda