Volgers

woensdag 2 mei 2018

40 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend was een collega van mijn man 40 jaar getrouwd en hij vroeg me of ik voor haar en haar man een kaart wilde maken. Zijn collega volgt mijn FBpagina en reageert altijd heel leuk om mijn creaties en dan met name degene waarop ingekleurde afdrukjes zijn gebruikt. Dus dan kan ik geen nee zeggen en ben meteen aan de slag gegaan. Toevallig werd net mijn bestelling van Kimya bezorgd waar onder andere het prachtige paperpadje van Mintay Papers (7th Heaven) in zat. Dit was perfect voor dit kaartje.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt met daarop dit prachtige dessinpapier.
De sketch is van afgelopen weekend op de club Cards and More.
Als versiering een flinke bloementoef want dat hoort natuurlijk bij dit mooie papier. Op sommige heb ik wat glitters gedaan met een clear sparklepen. Er achter wat blaadjes van Dutch Doobadoo. Natuurlijk ook wat Nuvo Drops.
De cijfers komen uit een stempelset die ik 2 jaar geleden tijdens onze vakantie in Zweden heb gekocht. Ik heb als stans eronder een labelstans van Joy!Crafts gebruikt.

De stempel is een digi van Mo Manning en heet Cheek to cheek. Ik heb deze ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers en Copics.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: E59-E37-E35-E31
Pak: B99-B97-B95-B93-B91
Strik: RV34-E95-R11-R00
Overhemd: IG1-blender
Riem: Spica peach
Sokken: IG1-blender
Schoenen: E44-E42-E41
Jurk: RV34-E95-R11-R00
Pumps: Spica peach
Armbanden: Spica peach


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Een mooie en grappige kaart geworden.
    Leuk plaatje ook en erg mooi gekleurd.
    Daar zal die collega vast blij mee zijn geweest.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda