Volgers

donderdag 29 maart 2018

Workshop bij Dietvorst Verf&Behang op 28 april a.s.

Hallo allemaal,

Op 28 april a.s. geef ik weer een kleurworkshop met potloden bij Dietvorst Verf&Behang in Bergen op Zoom. Deze keer gaan we plooien kleuren.

Voor degene die deze workshop komen volgen, zal ik hier alvast het afdrukje laten zien wat we gaan kleuren en de kleuren aangeven van de colourblends van Spectrum Noir die ik hiervoor gebruikt heb.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: cream-eggshell-linen-peach
Haren: black-taupe-pewter
Strik: pink violet-mulberry-vivid pink
Jurk: jade-sage-pistachio
Hart: pink violet-mulberry-vivid pink
Legging: jade-sage-pistachio-pink violet-mulberry-vivid pink

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda