Volgers

zaterdag 24 maart 2018

Kerstkaartje

Hallo allemaal,

Elke maand probeer ik 2 kerstkaarten te maken om aan het eind van het jaar al een voorraadje te hebben. Zo ook deze maand.
Bij De Kaartenkast zag ik een leuk model voor de techniekkaart van deze maand, dus heb deze hiervoor gebruikt.

Voor de basis heb ik donkerbruin en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is al een oudere lijn van SEI (Christmas Mint).
Het plaatje is van Syta van Gelderen.
Vond het wel leuk om daar een extra accent met parelsnoer omheen te doen.

Zo ziet de binnenkant er uit. Ook hier plaatjes van Syta. Langs de stroken wat kant gebruikt en een mal van Marianne Design/

Dit zijn de labels die je aan de voorkant er uit ziet steken. De rand heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design. De tekst zijn ook van dit merk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda