Volgers

vrijdag 12 januari 2018

Sending you a gift from the heart

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens iets zien voor CreaMiep.
Wisten jullie dat CreaMiep een eigen stempellijn heeft? Ik heb op mijn kaart de stempel gebruikt met het meisje Eywa.
Hiervoor heb ik een easelkaart gemaakt in de kleuren zwart, wit en roze.
Het dessinpapier is van Reprint (Summer in Sweden).
Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo.
Wat bloemen mogen natuurlijk niet ontbreken. De gestanste bloemen zijn van Memorybox. Deze stanzen heeft CreaMiep niet meer in het assortiment, maar wel een heleboel andere mooie.
Alle randjes van mijn witte cardstock en dessinpapier heb ik beïnkt met distress inkt Gathered Twigs en een blending tool.

De tekst komt ook uit de eigen stempellijn. Deze komt uit de najaar/kerstset, maar ik vind deze tekst ook wel andere gelegenheden kunnen.

De stempel heb ik gestempeld met Memento Tuxedo Black. Ik gebruik eigenlijk altijd mijn Misti om te stempel. Zo krijg ik een mooie scherpe afdruk en kan ik eventueel meerdere keren stempelen als dat nodig is.
Ik heb haar ingekleurd met mijn Copics.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R20
Ogen: B93-B91
Haren: E59-E37-E35-E31
Jurk: RV34-E95-R11-R00
Vlinders: R85-R83-R81
Bloemen: RV95
Blaadjes: G99-G94
Ondergrond: E43-E42-E41
Schaduw: B91-blender

Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij:
Hobbycompleet De Duif: zwart, wit en 1 andere kleur (roze).


6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart. Jij kunt zo mooi kleuren!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Miranda,
    eine fantastische Karte hast du wieder gestaltet. Ich bin total begeistert von der aufwendigen Gestaltung. Hammerstark. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een hele mooie creatie!!!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We stumbled over here different page and thought I might
    as well check things out. I like what I see so now i'm following you.

    Look forward to exploring your web page yet again.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda