Volgers

zaterdag 6 januari 2018

Hier is het feestje

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje geef ik bij Dietvorst Verf&Behang kleurworkshops met alcoholmarkers, maar er was ook vraag naar een workshop met potloden. Daarom geef ik op 20 januari a.s. 's ochtends een workshop met de markers (dezelfde als op 2 december jl.) en 's middags een workshop met de potloden. Beide workshops zitten al vol, maar voor degene die willen komen kijken in deze gezellige winkel zijn natuurlijk altijd welkom.

Mijn voorbeeld voor de workshops met de markers heb ik al eerder laten zien in dit bericht, maar ik zal jullie vandaag het voorbeeld laten zien voor de workshop met de potloden.
Ik heb bij deze kaart dus dezelfde materialen gebruikt als bij de workshops met de markers. Alleen heb ik het afdrukje ingekleurd met de Colourblends van Spectrum Noir.

Dit is het afdrukje. Heb er deze keer voor gekozen om het jurkje en hoedje blauw te kleuren in plaats van rose, omdat er mensen zijn die eerder de markerworkshop hebben gevolgd en zo toch een iets andere kaart krijgen.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: sadle brown-cream-eggshell-peach
Haren: russet-cinnamon-saddle brown
Kraag: twilight blue-prussian blue-vintage blue
Hoedje: twilight blue-prussian blue-vintage blue-smoke
Schaduw: pewter


4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met mooie mallen erop verwerkt.
    Succes met de workshop.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Miranda!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Miranda,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Ich bin begeistert. Ich wünsche dir ein schönes Wochenende. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda