Volgers

woensdag 20 december 2017

Shirt bedrukt

Hallo allemaal,

Blijf het steeds leuker vinden om dingen te bedrukken met flex en mijn heattransferpers. Gisteravond weer een shirt voor mezelf bedrukt. Vind hem zelf wel goed gelukt.

Volgende project ben ik al aan begonnen, maar dat is een heel werk. Wil namelijk nieuwe kussens voor onze banken bedrukken. Gisteravond een mandala uitgesneden, maar het is veel werk om alle delen die er niet in horen eruit te halen. Dus duurt eventjes voor ik die kan laten zien.


3 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi resultaat! Gaaf shirt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi zo die bedrukking. Ik ben benieuwd hoe de kussens gaan worden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Miranda,..dat is grappig om te doen. Ontzettend leuk!!
    En nog een leuke afbeelding ook, staat je goed.

    Fijne kerstdagen!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda