Volgers

maandag 13 november 2017

Sending you a Gift from the Heart

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien voor CreaMiep.
Laatst was mijn schoonzusje jarig en die houdt net als ik van koken en bakken. Dus daar moest een toepasselijk kaartje voor gemaakt worden.

Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. De grootste maat heb ik op bruin cardstock nagetekend en uitgeknipt, een maat kleiner uit paars cardstock en weer een maat kleiner uit crème. Daarop dessinpapier van een oudere, maar nog steeds prachtige lijn van Maja Design (Fika).

De tekst komt uit de eigen stempellijn van CreaMiep. Hij komt uit de najaars/kerstserie, maar deze tekst vond ik ook perfect voor een verjaardagskaart.
Natuurlijk mogen flink wat bloemen niet ontbreken.

Het afdrukje is een stempel van Elisabeth Bell en heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Deze stempel heeft CreaMiep niet, maar ze heeft wel prachtige stansvellen met voorgekleurde plaatjes. Dus kun je niet zo kleuren of heb je daar een keer geen zin in, dan zijn deze vellen perfect om toch een mooi kaartje te maken.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Strik: IG7-LV2-HB3-HB2-HB1
Shirt: IG7-LV2-HB3-HB2-HB1
Broek: BG10-BG8-BG6-BG4-IG7-LV2-HB3-HB2-HB1
Schort: GB8-EB2-EB1
Kom: BG10-BG8-BG6-BG4-GB8-EB2-EB1-spica lipstick
Lepel: BG10-BG8-BG6-BG4
Ondergrond: GB8-EB2-EB1
Schaduw: TB1-blender



2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda