Volgers

dinsdag 21 november 2017

Kersttafereeltje

Hallo allemaal,

Vorige week was er in de Facebookgroep van Tiets een SOL. We hebben een soort tafereeltje gemaakt. Had afgelopen pas tijd om het op de foto te zetten.

Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een oudere lijn van Echo Park (Very Merry Christmas).
Het plaatje is van Syta van Gelderen. Achter het plaatje heb ik een stans van Noor Design gebruikt. De doily met de hartjes is een stans van Lin&Lene.
Als aankleding wat bloemen, besjes en Nuvo Drops.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


4 opmerkingen:

  1. Mooie creatie heb je gemaakt. Gezellig voor op tafel. Het weer is er al naar vind ik en zo met de liedjes van kerst die je al weer op de radio hoort.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goeie morgen
    ik vind het een hele mooie tafereeltje top

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda