Volgers

dinsdag 18 april 2017

Vriendinnenboekje

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag ben ik met mijn vriendin naar de scrapbookdag van Noor en zo geweest.
Het was een onwijs gezellige dag en ook 4 leuke workshops. Ze zijn nog niet allemaal af, maar de 1e wel. Dat is een boekje geworden en de foto's die er in zitten hebben we gemaakt in het fotohokje wat die dag aanwezig was. Ook een aantal foto's met mijn DTmaatje van Joy!Crafts Nicolette Vlaardingerbroek. Die heeft de hele dag gezellig bij ons gezeten.

Dit is de buitenkant. Op de vlaggetjes heb ik de letters love gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met wit embossingpoeder. De vlinder heb ik bewerkt met roze embossingpoeder.

Hier is het boekje een stukje open. Zoals jullie zien sluit het met een klittenbandje.
De sleutel is uit zwart cardstock gestanst. De bovenste soort metalen ornament is ook gestanst uit zwart cardstock maar heb ik bewerkt met Versamark en daarna bruine frantage.

Hier is het boekje weer iets verder open. Weet zwarte sleutels. De bladeren en bril zijn van chipboard en heb ik bewerkt met zwart embossingpoeder. In het midden een ornament wat ik eigenlijk met wit had gestempeld, maar dat was niet helemaal goed gelukt. Thuis heb ik het bewerkt met mijn Versamarkpen en wit embossingpoeder.

En het boekje helemaal open. Zoals jullie zien ook een aantal gekke foto's. Er lagen allerlei brillen, hoedjes en andere dingen die we mochten gebruiken bij het maken van de foto's.

En nog even de foto's die we die dag gemaakt hebben.


3 opmerkingen:

  1. Gaaf,echt superleuk geworden,en leuk als herinnering aan deze mooie dag xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi geworden Miranda, heel leuk gedaan zo.Was toch even nieuwsgierig hoe hij helemaal geworden was.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee zo'n boekje met al die leuke foto's. Ziet er gezellig uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda