Volgers

maandag 3 april 2017

Vlinderkaart

Hallo allemaal,

Hebben jullie de prachtige nieuwe vlinderstanzen van Joy!Crafts al gezien?
Dit zijn een mooi formaat die je op verschillende kaarten kunt verwerken.

Het model van deze kaart is van de Be Challengedgroep van KreaTeja. Hou wel van die aparte vormen.
Het lavendelpapier is hier zo mooi bij. Bij de FBgroep van Syta van Gelderen is deze maand de challenge lavendel, dus dat kwam mooi uit. Het plaatje van de hond is dan ook van Syta.

Hier nog even wat foto's van dichtbij. Ik de vlinders na het stanzen en embossen bewerkt met wat inkt zodat de mooie details wat meer naar boven komen.

Dit is ook zo'n mooie vlinder.

De eindeloze bloemenrand heb ik ook bewerkt met wat inkt. Ik heb hem als rand achter de kaart geplakt.

Ook 1 van de hondenstanzen. Is ie niet leuk?

Materialenlijst:
6002/0691 Snij-embosstencil 3D – Eindeloze bloemenrand
6002/0692 Snij-embos-debosstencil – Vlinders sierlijk 2 st.
6002/0695 Snij-embos-debosstencil – Honden 2 st.
6002/6207 Basislijn snij-embos-debosstencil – Vogel & huisje
6002/6208 Basislijn snijstencil – Vogels op tak
6011/0501 Papierset – Lavendel
6200/0221 3 daubers
6200/0222 Inkt blending tool
8013/0177 Papierset 15x30cm 20 vel – 200 gr Grijs
8099/0101 Papier – linnen structuur – 24 vel wit 30,5x30,5 cm

Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij:
CraftAddiction: vlinders
  



3 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Gave materialen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een super mooie kaart paars mijn lievelings kleur! Bedankt voor het meedoen met challenge #4 vlinders op het Craft Addiction blog en heel veel succes grt Amy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda