Volgers

dinsdag 7 februari 2017

Owen

Hallo allemaal,

Bij het Scrappersanonimousforum heb ik weer eens meegedaan met de Secret Scraplift. Je krijg dan een layout doorgestuurd en die moet je dan liften en er een eigen layout van maken.

Vorig jaar zijn we naar de Olmense Zoo geweest en daar hebben ze o.a. witte leeuwen. Het mannetje, Owen, ging er echt even voor liggen toen ik foto's wilde maken. Een paar van deze foto's heb ik verwerkt in deze layout.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Carta Bella (Beatiful Moments). Vond dit wel mooi passen bij de lichte vacht van Owen.

In de rechter bovenhoek heb ik gewerkt met een stencil van Scrapberry's en wat structuurpasta.

De naam heb ik gemaakt met aflabetstempels van Joy!Crafts.

Deze tekst heb ik gemaakt met de alfabetstanzen van Joy!Crafts.

En de foto's nog even van dichtbij.


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda