Volgers

dinsdag 18 oktober 2016

Count your life by smiles .....

Hallo allemaal,

Aankomend weekend is het Creaweekend in Gorinchem. Deze keer zal ik alle 3 de dagen bij de stand van Hobbidee (nr. 234) een demo geven met de alcoholmarkers van Spectrum Noir.
Ik wil jullie alvast 1 kaart laten zien die ik mee zal nemen.
Ik moet nog even wennen aan mijn nieuwe manier van foto's maken, dus de foto's zijn nog niet helemaal zoals ik wil. Doe dat nu niet meer in mijn opvouwbare fotostudio, maar onder de daglichtlamp op mijn bureau en moet ook nog even wennen aan de instellingen op mijn nieuwe camera.

Maar terug naar de kaart.
Het model van deze kaart is van de Be Challengedgroep van KreaTeja.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Craft&You (My Wedding).

Dit is de binnenkant van de kaart.
De randen zijn gemaakt met stanzen van Crafter's Companion. Mooie sierlijke stanzen.
Het hoekje is al een oudere stans van Noor!Design.

En zo ziet de kaart er uit als je de flap open vouwt.

De tekst is een oudere stempels van Kaisercraft.

De stempel komt uit een blokje van the Hobby House. Hele handige blokjes met afdrukjes die perfect in te kleuren zijn alcoholmarkers. Het leuke van deze meisjes van Sugar Nellie is dat je niet zelf na hoeft te denken waar de schaduw moet komen, omdat die er al ingetekend is.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8-FS6
Ogen: TB3-TB2-TB
Haren: TN8-TN7-TN5-TN2
Rozen: GB8-EB2-EB1
Kraag: GB8-EB2-EB1
Strik: EB5-GB10-GB8-GB2-EB2-EB1
Jurk: DR6-CR6-PP4-PP3
Schaduw: TB1-blender



2 opmerkingen:

  1. Mooie creatie heb je gemaakt. Prachtig ingekleurd. Ik zie dat je de nieuwe mal al hebt gebruikt. Ben je sneller dan ik. Ik heb hem nog steeds niet gebruik. Eigenlijk nog geen één van de drie die we dezelfde hadden.
    Succes en veel plezier met de demo's.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda