Volgers

woensdag 10 februari 2016

Love Peace & Happiness

Vanavond heb ik mee gedaan met de SOL bij Noor! Design en daar heb we dit leuke easelkaartje gemaakt.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een blokje van Joy!Crafts (Let's Party).
De randen en het ovaal zijn van Noor! Design.

Ook de tekst is van Joy.

Het afdrukje is een digi van Mo Manning en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren:
Pet: LV3-PL3-PL4-PL2-PL1
Jas: LV3-PL3-PL4-PL2-PL1
Broek: LV3-PL3-PL4-PL2-PL1
Broek: BG10-BG8-BG6-BG4
Schoenen: EB5-GB10-GB8-GB1


5 opmerkingen:

  1. Zo jij bent snel Miranda als de SOL vanavond was. Het is een leuke kaart geworden met dat lieve ventje erop.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Miranda,
    je afdrukje is schattig en heel mooi ingekleurd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een toffe kaart Miranda ! Erg schattige stempel !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Miranda,
    ein wunderschönes Motiv super coloriert und ganz toll in Szene gesetzt.
    Die Karte gefällt mir sehr gut. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda