Volgers

maandag 1 februari 2016

Als je goed kijkt ........

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien op het blog van CreaMiep.
Vind de hartenmal van Dutch Doobadoo zo leuk om easelkaartjes mee te maken.
De basis heb ik uit wit cardstock gemaakt. De tekent de mal dan een stukje overlappend 2x na. En daarna nog 1x een enkel hart.
Het dessinpapier is van ScrapBerry's (Summer Joy). Dit heb ik een maatje kleiner getekend.
Voor de verandering een zelf bloemen gemaakt met een stans van Memorybox. Achter de bloemen heb ik blaadjes gebruikt van Poppystamps.
Ook een paar kleine vlinders van Dutch Doobadoo gebruikt.

De tekst is van de eigen stempellijn van CreaMiep.
Deze heb ik op een strookje gestempeld en daarna aan de ene kant ingeknipt als een soort vlaggetje. Aan de andere kant heb ik het opgerold.

De stempel is van Wee Stamps. Vind deze zo schattig.
Heb haar ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
HuidL LV2-TN4-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Haren: E59-E57-E55-E53-E50
Sjaal: IG7-DR7-DR5-CR9
Jasje: DR7-DR6-PP6-PP4-PP3
Jurk: IB1-BT2-BT1
Sokken: IB1-BT2-BT1
Schoenen: GB8-EB2-EB1
Envelop: IG1-blender
Roos: IG7-DR7-DR5-CR9-G99-G94-G21
Schaduw: BG1

Met deze kaart doe ik mee met de challenges bij:
De Egel: alles behalve vierkant of rechthoekig


7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Miranda!!
    Lieve stempel. Geweldig mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdje heb je gemaakt met deze schattig digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je meedoet met onze 'alles behalve vierkant' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty deze hartvormige kaart Miranda. Wat leuk zoals je de banner gebruikt hebt met dat opgerolde deel.
    Dank je voor je deelname aan de februari-challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een supermooie creatie. Ik vind de tekst met banner ook geweldig mooi. Fijn dat je met de februari uitdaging van de Egel hebt meegedaan. Groetjes, Nelleke ( ik lees nu de tekst van Miranda pas, en had niet in de gaten dat ze hetzelfde schreef.)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda