Volgers

donderdag 18 februari 2016

55 jaar getrouwd

De nicht van mijn vader en haar man die mij helpen met de zorg voor mijn vader, waren onlangs 55 jaar getrouwd. Ze hebben het niet echt gevierd, maar daar hoort natuurlijk wel een kaartje bij.
Omdat die nicht ook een Silhouette heeft, vond ik het leuk om een kaartje helemaal met de Silhouette te maken.
Voor de basisvorm heb ik nummer #79886 uit de online store gebruikt. De hartjesrand is nummer #7274.

Voor de basis heb ik kraft gebruikt en daarop wit cardstock. Het dessinpapier is van Maja Design (Vintage Spring Basics). Vond dit wel mooi passen bij het plaatje met de 2 vogeltjes. Het plaatje is van Syta van Gelderen.
De kaartvorm, de hartjesrand en de cijfers heb ik met mijn Silhouette gesneden.
Een mooie tekst erbij. Dit is een stempel uit een set van The Stamping Cottage.
Verder een bloementoef erbij met wat blaadjes van Dutch Doobadoo en een hartjesbedel om het af te maken.


2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda