Volgers

maandag 4 januari 2016

Geniet van de kleine dingen

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie iets te laten zien op het blog van CreaMiep.
Na alle kerstkaartjes had ik zin om weer eens een "gewoon" kaartje maken.

Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo en die nagetekend op kraft en uitgeknipt.
Een maatje kleiner uit wit cardstock en weer een maatje kleiner uit dessinpapier van Maja Design. Het dessinpapier komt uit het kerstblokje A Gift for You, maar hier zitten ook motiefjes in die je voor andere kaarten kunt gebruiken.
Achter de bloementoef nog wat blaadjes van Dutch Doobadoo verwerkt.

De tekststempel komt uit de eigen lijn van CreaMiep.

Het stempeltje is van Mo Manning en in een echte stempel uitgebracht door Penny Black.
Ik heb haar ingekleurd met Copcis en Spectrum Noir markers.
 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: E57-E43-E53-E50
Elastiekje: spica lipstick
Shirt: IG6-DR7-DR5-CR9
Hart: spica sand
Rok: BG10-BG8-BG6-BG4
Schoenen: BG10-BG8-BG6-BG4
Schaduw: BG1

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en mooi ingekleurde stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    prachtige kaart met een heel lief meisje, wat heb je weer mooi ingekleurd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Miranda,

    deine Karte gefällt mir sehr gut. Das Motiv ist so zauberhaft und deine Gestaltung perfekt. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah...wat een lief kaartje is dit ook weer geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je legt ons vandaag weer goed in de watten met dit onwijs leuke kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een schitterende ingekleurde kaart Miranda, maar dat had ik op het andere blog al gezegd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda