Volgers

maandag 9 november 2015

Snowflakes are kisses from Heaven

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien op het blog van CreaMiep.
Deze keer een winters kaartje.
De basis heb ik uit kraft gemaakt.
Het dessinpapier is van Whimsy Stamps (Vintage Christmas).
Achter het afdrukje heb ik een mooie stans van Joy!Crafts gebruikt.
Bij de bloementoef heb ik nog wat blaadjes gebruikt van Dutch Doobadoo om het af te maken.

De ijskristallen zijn van Memorybox. Je kunt ze los van elkaar gebruiken, maar heb ook een paar setjes op elkaar gedaan en dan krijg je weer een andere effect.

De tekst komt uit de eigen lijn van CreaMiep.
Deze heb ik eerst gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met bruin embossingpoeder.

Het afdrukje is een stempel van Whimsy Stamps (Warm Hands, Warm Heart) en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: TN8-TN7-TN5-TN2
Muts: BT9-BT8-BT7-IB3-IG6-DR7-DR5-CR9-IG1-blender
Jurk: BT9-BT8-BT7-IB3
Laarzen: EB5-GB10-GB2-EB2
Schaduw: BG1-blender



8 opmerkingen:

  1. wat een prachtig geheel deze kaart! mooi gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    wat heb j een prachtige kaart gemaakt, met een heel lief afdrukje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart!! Wat een gaaf afdrukje, en een heel leuk patroontje.
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart,Miranda.Leuk model.Mooie digi,die heel mooi is ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is een héle mooie kaart, mooi gekleurd en een prachtig model.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vrolijke kaart, en gaaf model ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd Miranda!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda