Volgers

dinsdag 13 oktober 2015

Autohanger

Met het MDF album Car cool dudes van Joy!Crafts kun je verschillende dingen maken.
Toen ik het voor het eerst zag moest ik er even over nadenken, omdat ik er toch iets anders dan een album van wilde maken. En ineens schoot het me te binnen. Ik wilde er een hanger van maken.


En hier de autootjes allemaal apart.
Ik heb ze allemaal bekleed met het stoere papier uit het papierblog Cool dudes.
De achterkant heb ik bekleed met kraft papier.


Heb ze vrij rustig gehouden.
Het papier is al mooi genoeg en is ook voor een jongen, dus daarom heb ik hem een beetje stoer gehouden met alleen het papier en een paar ingekleurde stempelafdrukjes.


Alleen wat cirkels uit designpapier en gemat op kraft papier.

Nog even de afdrukjes. Het zijn digi's van Mo Manning die ik in heb gekleurd met Spectrum Noir markers:



Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: TN8-TN4-TN5-TN2
Broeken + sokken: BT9-IB3-IB2-IB1
Schoenen: BG10-BG7-BG6-BG4
Trui 1e afdrukje: JG6-JG4-GT2-GT1
Shirt 2e en 3e afdrukje: TN8-TN4-OR1-GB3
Beer: BG10-BG7-BG6-BG4




5 opmerkingen:

  1. wat een stoere en mooie autohanger. Mooi dat papier en de digi's! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee Miranda,
    het ziet er echt super uit en je digi's zijn weer erg mooi ingekleurd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Miranda,

    der Autoanhänger ist wunderschön gestaltet. Ich bin begeistert von deiner Arbeit. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda