Volgers

dinsdag 22 september 2015

Scrapuitdaging 28

Bij Cards&Scrap is het thema van de scrapuitdaging deze keer Creative Letting (doe iets met letters op je layout.

Dit is mijn voorbeeld.
Het papier is van My Mind's Eye (Lost&Found).
Het klein een beetje of krantenpapier, dus genoeg letters zou ik zeggen haha.
De foto's heb ik vorig jaar gemaakt toen we in Heusden waren. We waren er eind van de middag en de lucht was zo mooi. Moest deze molen wel op de foto zetten.

De tekst heb ik met mijn Silhouette gesneden.

Voor deze tekst heb ik met een stencil wat distress inkt aangebracht.
Dat geeft net een extra effect.

Onze sponsor is deze keer Creabest.


3 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Het zijn schitterende foto's met mooie kleuren en die kleuren heb zijn mooi te zien in de rest van je creatie! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je LO is werkelijk prachtig.
    Niet te veel poespas... Zo komen de foto's nog beter to z'n recht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is mooi! Zo hoort een LO te zijn, duidelijk en niet allemaal poespas, dat de aandacht van zulke mooie foto's afleid.
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda