Volgers

woensdag 8 juli 2015

Creaine Challenges

Vandaag heb ik een kaartje voor de lopende challenge bij Creaine Challenges.
Deze keer is de sketch door mij gemaakt en er moeten vlinders op je kaart zitten.
 En dit is mijn kaartje.
Het papier is van Basic Grey (RSVP).
Vond deze vrolijke kleuren wel passen bij de vlinder.

De digi is van Bugaboo en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Vlinders: LV3-PL3-PL4-PL2-PL1-TN8-TN4-OR1-GB3-JG6-JG4-BT2-BT1-spica sand
Blaadjes: DG4-DG3-DG2


4 opmerkingen:

  1. Ziet er beeldschoon uit Miranda, leuke sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig, de sketch is heel gaaf!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk tekstje bij je kaart. Mooie kleurtjes en tof met dat bedeltje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda