Volgers

dinsdag 2 juni 2015

Scrapuitdaging 24

Bij Cards&Scrap is de nieuwe scrapuitdaging weer van start gegaan.
Deze keer is het de bedoeling dat je stof op je layout.

Voor deze layout heb ik een foto gebruikt van Lapke. Dat was de kat van mijn ouders, nou ja eigenlijk van mijn moeder. We hebben haar gekregen als kitten toen mijn ouders de boerderij nog hadden. Toen mijn ouders verhuisden van de boerderij naar een "gewoon huis" is Lapke mee verhuisd. Ze was altijd bij mijn moeder en als je het lef had om op mijn moeder haar stoel te gaan zitten, bleef ze net zolang naast je zitten en naar je kijken tot je ergens anders ging zitten. Maar verder was ze wel heel lief hoor. Helaas is ze begin dit jaar overleden. Ze was toen 14 jaar.

Het dessinpapier wat ik heb gebruikt is van SEI (Juliette).
De rode hexagons heb ik gemaakt van stof die ik ooit eens in een pakketje bij het Kruidvat heb gekocht. Heb ze bevestigd op kraft,
De tekst heb ik uitgesneden met mijn Silhouette.

Onze sponsor is deze maand Creabest.



2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda