Volgers

vrijdag 15 mei 2015

Time to celebrate

Vandaag heb ik een kaartje voor de lopende challenge bij Creaine Challenges.
We hebben een mooie sketch om mee te werken en daar heb ik dit kaartje mee gemaakt.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Pebbles (Family Ties).
Langs de rand heb ik een rand van Noor! Design gebruikt en ook de Happy Birthday aan de zijkant is hiervan.

De digi is van Bugaboo en heb ik ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R04
Haren: E59-E37-E35-E31
Shirt: IG1-blender
Broek: B99-B97-B95-B93-B91
Schoenen: E59-E37-E35-E31
Boeket: CG2-DG2-CG1-DG1-DG4-DG3-GB4-CT3-CT1
Gras: DG4-DG3
Schaduw: BG2-BG1


5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, het gras heb je mooi gemaakt. Heb je dat zelf erbij getekend/geschilderd? Knap hoor, daar ben ik niet zo goed in. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart Miranda ! heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, stoere kaart Miranda!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig, mooi gekleurd en hartstikke leuk zo Miranda.

    Lieve groetjes.Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda