Volgers

zondag 19 april 2015

Nog wat snoeppotjes

Laatst heb ik jullie een snoeppotje laten zien wat ik gemaakt heb.
Ik heb er nog 4 gemaakt in andere kleuren, maar die kan ik nu pas laten zien.
Voor de clubdag van gisteren had ik deze voor mijn medebeheersters meegenomen om cadeau te geven. Iets lekkers erin gedaan en je hebt een leuk cadeautje.

Heb ze allemaal in een andere kleur gemaakt.

Een beige.

Donkerblauw
 

Donkerbruin

Rood

En nog even allemaal bij elkaar inclusief de roze van laatst.


12 opmerkingen:

  1. Jij had er zin in. Ze zijn geweldig.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn echt super leuk geworden Miranda!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze schatjes Miranda. Zó leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat zijn ze leuk zeg! Ontzettend bedankt voor je lieve verjaardagskaartje! Hij hangt mooi in één van mijn deurtjes van mijn servieskast!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Miranda wat een leuke serie snoeppotten, heb zo juist die van mij ook geplaatst. De mijne was nr 4, de eerste 2 staan op mijn blog, no 3 was in paarse kleuren en helaas geen foto van(kreeg dochter Elise).

    groetjes bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn dit gave snoeppotjes Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat zien ze er prachtig uit, een echt kadootje om te krijgen, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kijk mijn ogen uit Miranda
    Wat zijn je snoepdoosjes prachtig, de dames zullen blij verrast zijn denk ik zo.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt prachtig Miranda!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda