Volgers

dinsdag 14 april 2015

My mum

Bij de Facebookgroep van Hobbyvision loopt een leuke challenge deze maand.
Tiets heeft de beschrijving van een minialbum bedacht.
Ik wilde nog heel graag een album maken met foto's van mijn moeder.
Papier (Echopark) heb ik al een tijdje in huis. Laatst allerlei foto's uitgezocht en besteld.
Toen ik de beschrijving van dit album zag wist ik meteen dat het die moest worden, dus ben vorige week aan de slag gegaan.

Het zijn wel veel foto's, dus ga er maar even goed voor zitten.
De orchideeënstans van Marianne Design kwam mooi van pas. Mijn moeder was gek op deze bloemen.








Ben erg tevreden met het resultaat en heb zo een mooie herinnering.


7 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden Miranda!
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig album, Miranda, en een dierbare herinnering. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zo'n album, een dierbare herinnering.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Miranda, heel mooi gemaakt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je een kanjer Miranda, het lijkt mij toch wel héél moeilijk om het te maken.Er zullen best wel traantjes bij gevloeid zijn denk ik.
    Je hebt het prachtig gemaakt en je hebt een dierbare herinnering.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig Miranda,
    een heel mooi en dierbaar boekwerk heb je ervan gemaakt.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda