Volgers

woensdag 4 maart 2015

De komende dagen zijn de Knotsgekke Kaartendagen weer in de Brabanthallen in Den Bosch.
Ook deze keer zal ik alle dagen weer een demo geven bij de stand van Hobbidee.
Ik ben aan de slag gegaan met de producten van Spectrum Noir (de alcoholmarkers, de aquamarkers en de Ebrush.

Hieronder alvast wat sneak peakjes van mijn voorbeelden. Alle voorbeelden komen na de beurs op mijn blog te staan.




Jullie kunnen me vinden bij stand B234. Dat is in de buitenste rij vlakbij de toiletten ;)
Vind het altijd gezellig om hobbymaatjes te spreken, dus kom gezellig even bij langs. Ook al is het druk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda