Volgers

maandag 2 maart 2015

CreaMiep

Ook met de 2e stempel uit de eigen stempellijn van CreaMiep heb ik natuurlijk een kaartje gemaakt.
Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt die ik eerst op wit en kraft karton heb nagetekend en daarna op dessinpapier van Maja Design (Coffee in the Arbour).
Het afdrukje heb ik gemat op een stans van Joy.
Verder lekker wat roosjes erbij. Achter de bloemen zit een swirl van Noor Design en wat blaadjes en vlinders van Dutch Doobadoo gebruikt.
De vlinder is een stans van Memorybox.

 Hier het afdrukje van dichtbij.
Heb haar ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.
De wolken heb ik met de airbrush gemaakt.
 
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: R20-E04-E11-E21-E00-E000
Haren: E59-E37-E35-E31
Jurk: PP4-PP3-PP1
Bloemen: G99-G94-spica buttermilk
Vlinders: spica blossom
Wolken: B91
Gras: G99-G94


3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Miranda!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart!
    Je kaart hieronder is ook prachtig. En wat leuk is je gedichtje erop.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous sweetie, love the colours too, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda