Volgers

dinsdag 18 november 2014

Scrapuitdaging 17

Vandaag heb ik een voorbeeld voor de nieuwe scrapuitdaging  bij Cards and Scrap.
Deze keer is het thema "gebruik (bord)spel elementen (ganzenbord, scrabble, mens erger je niet, bingo, kaartspel, domino, enz)."

Mijn man Arno schaakt graag en tijdens onze huwelijksreis in 2012 naar Parijs wilde hij ook graag schaken in Jardin du Luxembourg. Daar is van alles te doen en je kunt er ook schaken. Er staan tafeltjes waarvan het tafelblad een schaakbord is en elke middag komen er meestal wat oudere mannen die dan gezellig gaan schaken.
Tijdens 1 van zijn partijen heb ik een foto gemaakt en die verwerkt op deze layout.
Het papier wat ik heb gebruikt is van 7 Dots Studio (Destination Unknown) en ook de embellishments zijn van deze lijn.
 


De uitdaging loopt nog tot 15 december.
Onze sponsor is deze keer Hobbyresort.


http://www.hobbyresort.nl/


3 opmerkingen:

  1. Prachtig LO, Miranda. Fijn voor je man dat hij tijdens jullie huwelijksreis op deze manier toch nog een partijtje kon schaken :).
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda