Volgers

zaterdag 15 november 2014

Creaine

Vandaag heb ik een kaartje voor de lopende challenge bij Creaine Challenges.
Deze keer is het de bedoeling om een kerstkaartje in de kleuren rood/groen te maken én een borduurpatroontje van Linzoos erbij te gebruiken.

Ik heb er dit kaartje van gemaakt. Hij is bedoeld voor een oom van Arno die van mooie vrouwen houdt haha. Nou dat is wel gelukt toch?;)
Het papier komt uit een blokje van MME (Vintage Christmas).
Hier even het borduurpatroontje.
 En het afdrukje van The Stamping Chef.
Heb haar ingekleurd met een combi van copics en spectrum noir markers.
 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: R20-E04-E11-E21-E00-E000
Haren: E59-E37-E35-E31
Muts: IG6-DR7-DR5-CR9
Jurk: IG6-DR7-DR5-CR9
Riem: spica pitch black
Glas: IG1
Kousen: CG2-DG2-CG1-DG1
Strikken: spica lipstick
Schoenen: BG10-BG8-BG6
Cadeau: B99-B97-B95-B93-B91
Hulstblaadjes: CG2-DG2-CG1-DG1-spica lipstick
Schaduw: BG1



4 opmerkingen:

  1. Wat en prachtige kaart. Weer erg mooi ingekleurd. Ik denk dat je oom er vast blij mee zal zijn.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    wat een gave kerstkaart, leuke digi en een prachtig borduurtje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig Miranda, jij hebt ook al zo mooi gekleurd, en het patroon, gaaf hoe je dat hebt gedaan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda