Volgers

dinsdag 23 september 2014

Superuitdaging

Daar ben ik nog een keer.
Bij Cards&Scrap is ook de nieuwe superuitdaging begonnen en deze keer is het thema"Embellish me" (maak zelf je embellishments).

Ik heb weer een eens een dubbele layout gemaakt met foto's van Gijsje.
Hij ligt soms op de plank achter de boeken een beetje te kijken en te slapen.
 Hier nog even de layouts apart.
Het papier is van Graphic45 en Teresa Collins.

 En nog even de foto's van mijn embellishments.
Heb met diverse mallen van Marianne Design, Joy, Memorybox, Cheery Linn en Marieke bloemen en vlinders gemaakt.



 De Superuitdaging loopt tot 12 oktober.

5 opmerkingen:

  1. Schitterende layout Miranda! De uitdaging om met deze prachtige foto's aan het scrappen zal niet al te moeilijk geweest zijn....mooie details hoor Miranda, je missie is geslaagd!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!! Kinderen en dieren zijn toch wel een van de dankbaarste objecten om mee te werken op foto's, je hebt dit prachtig gedaan.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke layouts heb je gemaakt! Mooie foto's heb je gebruikt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie Layouts
    wat is het toch een mooi beestje om te zien die kleine Gijs

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda