Volgers

zaterdag 2 augustus 2014

Doosje

De nieuwe wedstrijd staat weer op mijn club Hobbyplezier met scrapdoosjes.
Deze keer een doosje met een aparte bovenkant.

Als basis heb ik kraft gebruikt.
Het dessinpapier is van Papermania (Midnight Blush).
Hier de zijkanten met een stans van Noor Design.
 En de bovenkant die ik bewerkt heb met een hoekpons van Martha Steward en wat roosjes.
 En het afdrukje van Bildmalarna die ik heb ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
 De kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN2-TN1-FS1-FS7
Haren: EB5-GB10-GB8
Broek+hoed: BG6-BG4-BG2-BG1
Shirt: EB2-EB1
Schoenen: EB5-GB10-GB8-GB1
Bloemen: CR3-CR2
 Blaadjes+stelen: DG2-DG1
StrikL EB8-EB5

Dit is ook alvast 1 van mijn voorbeelden voor mijn demo op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Ik zal weer 3 dagen te vinden zijn bij de stand van Hobbidee. Deze keer sinds jaren geen demo met distress inkt, maar met de Spectrum Noir markers. Heb onlangs de New Generation markers gekocht waar ook een brush punt op kan.

15 opmerkingen:

  1. Leuk dat je op mijn blog bent geweest en dank voor je reactie.
    Dit doosje is super...ik ben gelijk je nieuwe volger geworden...:-)

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit superleuk gemaakt Miranda, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig doosje, Miranda,
    erg mooi gemaakt..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi doosje Miran, leuk het bovengedeelte! En prachtig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk Miranda!
    Lief, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief doosje Miranda, je hebt het mooi aan alle kanten gedecoreerd. Wat een lief afdrukje is dat en heel mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda, als het goed gaat dan ga je Cindy en mij weer zien hoor op de Knotsgekke Kaartendagen, dan kan ik dit prachtige doosje in het echt bewonderen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk doosje grappig gedaan zo met die hoekpons.
    De easelkaart uit de vorige post is ook al zo'n beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, dit ziet er weer zo leuk uit en wat mooi om zo de bovenkant met een pons te bewerken, schitterend gedaan.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk doosje Miranda!! Erg leuk gedaan!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woww such a gorgeous box Miranda!!
    Super sweet image :o)
    Have a lovely new week.
    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi doosje hoor,
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda