Volgers

donderdag 28 augustus 2014

Creaine

Vandaag heb ik een kaartje voor de nieuwe challenge bij Creaine Challenges.
Deze keer is het de bedoeling om een kaartje met veel roze én borduren te maken.

Dit is mijn kaartje.
De basis is weer mijn favoriete mal van Dutch Doobadoo.
Het papier is van Joy (Spring Paper Bloc).
 Het borduurtje komt uit een oude Hobbyjournaal. Weet zo niet van wie het is.
Heb het op een soort label gedaan.
Om het afdrukje weer eens een swirlstempel van Panduro gebruikt.
En nog de digi van The Stamping Chef. Heb haar ingekleurd met een combi van Copics en Spectrum Noir markers.
 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: R20-E04-E11-E21-E00-E000
Haren: E59-E37-E35-E31
Jurk: CR6-PP4-PP3-GG1-BT3-BT2-BT1-spica blossom
Kroontje: spica buttermilk
Schaduw: BG1

Vanaf vandaag zijn de Knotsgekke Kaartendagen weer in Den Bosch. Als dit bericht online komt ben ik al even op pad. Zit vandaag, morgen en zaterdag bij de stand van Hobbidee voor een demo met de Spectrum Noir markers. Je kunt me vinden bij stand 235. Wie weet tot ziens!

7 opmerkingen:

  1. Prachtig, erg mooi gemaakt Miranda.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes op de beurs en dit kaartje is weer een plaatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, Miranda.
    En veel plezier op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke digi heb je op je mooie kaart Miranda. Ze is heel mooi ingekleurd. Leuk dat je op de tag geborduurd hebt. Ik dacht eerst dat die swirls borduursels waren tot ik de tekst las..hihi. Veel plezier en succes op de beurs.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig Miranda, ook zo,n leuke stempel, die je prachtig hebt gekleurd.
    Ik ga jou zaterdag vast zien op de beurs, tot dan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er super mooi uit Miranda.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda