Volgers

vrijdag 4 juli 2014

Prettige Feestdagen

Vandaag heb ik een kerstkaart voor jullie op het blog van het Hobbyjournaal.
Van Marieke Design is er een mooie paperpack uit en mooie knipvellen. Dit heb ik gecombineerd in deze kaart.
Als basis heb ik het nieuwe kraft cappuccino linnenkarton gebruikt.
De doily is een stans van XCut en heb ik uit rood karton gesneden. Daarop heb ik op wit karton een tekststempel van Nellie Snellen gestempeld.
De kerstbomen zijn van Leane en heb ik uit groen karton gesneden.

6 opmerkingen:

  1. Weer een heel mooie kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is dit.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gemaakt Miranda
    Groetjes
    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt Miranda, het lijkt een lijstje..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaart heel chique in deze kleuren waarmee je een mooie samenstelling hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda