Volgers

maandag 17 februari 2014

Cheerful Sketches

Vandaag heb ik weer een kaartje voor het Cheerful Sketches Challengeblog.
We hebben weer een hele leuke sketch om mee te werken.
 En dit is het kaartje wat ik gemaakt heb.
Het papier is van My Mind's Eye (Lavender)
De digi is van StampArt Design en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.
 Heb de volgende kleuren gebruikt:
Huid: TN2-TN1-FS1-FS8
Broek: LG4-LG2-LG1
Jurk: LG4-LG2-LG1
Hoedje: LG4-LG2-LG1
Schoenen: EB3-EB6
Haren: GB8-GB10
Blouse, strikken, zakken, hartjes, knopen: CR1
Sokken: BT7-BT6-EB2-EB1

3 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi kaartje Miranda. Dank je wel voor je prachtige dt bijdrage.

    XOXO Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartje helemaal super Miranda, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda