Volgers

maandag 24 februari 2014

Brrrrrr

Gisteren heb ik dit kerstkaartje gemaakt. Bij Scrap en Stempel is deze maand de wedstrijd om een kaart te maken in de kleuren bruin en blauw en er moet kant op zitten.

Het papier is van Bo Bunny (Snowfall). Blijf dit mooi papier vinden en gelukkig heb ik er nog best wel wat van liggen.
De wantjes en het hoekjes zijn stanzen van Memorybox.
 De stempel is volgens mij van Mo Manning en ingekleurd met Spectrum Noir markers.
 Heb de volgende kleuren gebruikt:
Huid: TN2-TN1-FS1-FS8
Haren: GB8-GB10
Jas: BT5-BT4-BT3
Muts: BT5-BT4-BT3 
Broek: TN7-TN5-TN6-BT5
Schoenen: EB2-EB1
Wanten: EB2-EB1
IJsblok: IG2-IG1-blender
Hond: BG5-BG3-BT5-BG10-CR3
Schaduw: BG1

Ben momenteel ook weer begonnen met voorbeelden voor mijn demo op de Knotsgekke Kaartendagen. Dat is al een paar weken, dus ben daar ook druk mee naast mijn DTwerk. Ik zal weer een demo geven met distress inkt en twinkling h2o bij de stand van Hobbidee.

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Miranda!! Mooi die kleuren zo bij elkaar!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje en nog steeds favo papiertjes.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat een plaatje van een kaart weer, een heel lief afdrukje en zo mooi ingekleurd. Verder alle mooie details die erbij horen en que kleur ook al zo mooi, geweldig gedaan.
    Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww Miranda
    wat een schitterend kaartje dat Bo Bunny papier blijft prachtig

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi winters kaartje Miranda,dat papier blijft mooi, leuk afdrukje, super gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superleuke kerstkaart! De papiertjes zijn ook zo leuk. Ik heb er ook nog wat snippers van.
    Succes met de voorbereiding voor de demo.
    Growtjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kerstkaart Miranda, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, blijft dat papier ook zo prachtig vinden, geluk dat je er nog wat van heb liggen :)
    Succes met de voorbereidingen van de beurs, wij komen ook even langs, dus wie weet tot dan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda