Volgers

vrijdag 24 januari 2014

Hobbzyine 14

Voor Hobbyzine 14 mocht ik werken met de mooie spullen van Docrafts Bare Basics. Dat is een lijn met allerlei dingen van jute en canvas. Het is wat anders dan werken met papier, maar o zo leuk om te doen.

Ik heb wat home deco dingetjes gemaakt.

Als 1e een glazen potje.
 En nog even van opzij.
 Dit is een klein busje van Pringles.
 En van de bovenkant.
 En ook nog een vlaggenlijn.
De foto is wat onscherp, maar dit was lastig om op de foto te krijgen.


5 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda
    Prachtige creaties heb je gemaakt met de spulletjes van Docrafts, als het goed is heb ik nde Hobbyzine morgen ook in huis , dan ga ik het eens héél goed van dichtbij bekijken.
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke projecten heb je gemaakt met het jute en stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er super uit Miranda!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda