Volgers

zondag 15 december 2013

Creaine

Vandaag heb ik een kaartje voor de challenge die deze maand loopt bij Creaine Challenges.
Deze keer is het thema scrap en winter.

Ik heb hiervoor een mdf kerstbal gebruikt van Let's get bizzee en die bekleed met Maja papier van de Vintage Autumn Basics serie.
Het ovaal achter het afdrukje is volgens mij van Marianne Design. Erin heb ik een ovaal gedaan uit kraft en die geƫmbost met ijskristallen.
De swirl is van Memorybox en de kerstrozen van Marianne Design.
De digi is van onze sponsor Sherri Baldy en ingekleurd met Spectrum Noir markers.
 De wedstrijd bij Creaine Challenges loopt nog tot het eind van de maand.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaarbal. De stempel is ook weer zo prachtig ingekleurd en die bontkraagjes zijn wel perfect aangebracht, het lijkt wel een 3d plaatje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve kerstbal, zooo schattig. Mooi ingekleurd, die grappige stempel.
    Echt een plaatje weer, Miranda.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Miranda
    Ook jou kaart is prachtig met je Bestie stempel, het is een prachtige creatie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldschoon gedaan, helemaal toppie.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je DT kaartje echt geweldig geworden Miranda!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda