Volgers

maandag 9 december 2013

Cheerful Sketches

Vandaag heb ik weer een kaartje voor het Cheerful Sketches Challengeblog.
We hebben weer een hele leuke sketch om mee te werken.

En dit is mijn kaartje.
Het papier is van My Mind's Eye (Remarkable).
Het harten heb ik gemaakt met stanzen van Cheery Linn.
De digi is van 1 van onze sponsors Sherri Baldy en heet Besties Big Head poppen Wee.
Ik heb haar ingekleurd met Spectrum Noir Markers.
Verder een flinke bloementoef met een bedeltje erbij. En wat plakparels.

3 opmerkingen:

  1. lief kaartje Miranda.
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda, wat een beeldschoon kaartje, dank je wel voor je prachtige dt bijdrage.

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is schitterend Miranda, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda