Volgers

dinsdag 15 oktober 2013

40 jaar getrouwd, foto Parijs en top 5

Daar ben ik nog een keer. Voor mijn eerder post van vandaag scroll even naar beneden.

Afgelopen zaterdag waren mijn ouders 40 jaar getrouwd en voor hun heb ik kaartje gemaakt.
Dit is tevens ook mijn voorbeeld voor de techniekwedstrijd bij de Cutie kaarten Vitrine waar het de bedoeling is om een doily te gebruiken. En ook is dit mijn reminder kaartje voor de challenge bij Creaine Challenges. De challenge is gebrukik 3 bloemen, 3 parels en 1 strik.

 De sketch is van de Crazy Meiden. Het papier is van de nieuwe lijn van Maja Design (Vintage Autumn Basics). Het afdrukje is van Sylvia Zet en heet Beau and Bashful. Ik heb ingekleurd met Spectrum Noir markers.

Omdat mijn ouders 40 jaar getrouwd waren wilden ze graag met ons naar Parijs.
Dus afgelopen donderdag zijn we op pad gegaan en zondagmiddag waren we weer thuis.
Mijn ouders gaan nooit op vakantie. Dit was voor mijn vader de 1e keer op vakantie en dan meteen naar Parijs. We hebben ook wat foto's gemaakt en 1 ervan wil ik jullie laten zien. Die is van ons vieren gemaakt bij de Eiffeltoren.
 
Ik zie ook dat ik een top 5 plekje heb veroverd met deze creatie bij Fashionista Challenge.
 

11 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit en Parijs is een geweldig mooie stad.
    Nog van harte gefeliciteerd met je ouders Miranda
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, samen een weekendje weg. Kun je lekker nagenieten.
    Je kaartje is weer schitterend.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je ouders! Gezellig om met elkaar naar Parijs te gaan.
    Een mooie kaart heb je voor ze gemaakt.
    Gefeliciteerd met je plekje in de top 5.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,
    Wat een leuke foto met je ouders bij La Tour Eiffel, spannend om naar Parijs te gaan..je hebt een schattig kaartje voor ze gemaakt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a sweet and adorable card Miranda!!
    Congrats on the top 5 as well!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje heb je voor je ouders gemaakt. Wat een onderneming is dat dan geweest als ze nooit op vacantie gaan, wel heel leuk om naar Parijs te gaan, heerlijke stad en zoveel te doen en te zien.
    Leuk om een foto van jullie bij de eifeltoren te zien, ben je er ook op geweest? Wat een uitzicht heb je dan zeg, mooi en je kijkt over alles heen.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je voor je ouders gemaakt. Gefeliciteerd met hun 40 jarig huwelijk. OOk gefeliciteerd met je top 5 plekkie.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart weer.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je ouders Miranda
    fijn dat jullie zo genoten hebben in Parijs

    je hebt weer een super leuk kaartje gemaakt joh

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor je ouders Miranda, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een hele mooie kaart heb je gemaakt

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda