Volgers

maandag 1 april 2013

Magnolia Royalty

Daar ben ik nog een keer. Nu met een kaart waar ik wel tevreden over ben hoor;)

Voor de wedstrijd bij de Magnoliaclub mocht ik, omdat ik in de spotlight sta, ook een voorbeeld maken voor de wedstrijd van deze maand. Het thema is Royalty, dus prinsen, prinsessen, oranje, kroontjes enz. Ik heb er deze easelkaart van gemaakt.
Het was even een werkje met het maken van het frame, de trapjes en het inkleuren maar dan heb je ook wat he? Het papier wat ik heb gebruikt is van Basic Grey (kneehighs) en de Magnoliaatjes zijn ingekleurd met derwentpotloden. Heb er verder geen frutsels of zo bij gedaan. Het papier is al druk genoeg.
Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

11 opmerkingen:

  1. Whow, fantastische kaart zeg! Dat doe ik je niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Superleuke kaart is dit, mooi dat frame met het kasteel,de prins en het witte paard..een pracht van een kaart..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de stempels leuk gecombineerd, het ziet er echt prachtig uit!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Miranda wat is die supermooi je kaart, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dit is wel een beauty hoor, schitterend!!! En zo veel details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een schatje zeg!!! Heel erg mooi!!!
    Ik ben meteen ook volger van je geworden!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart Miranda,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje Miranda, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, die kun je zo naar de drie kleine prinsesjes sturen. Misschien gaan die dan ook aan het scrappen!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergaaf, mag je heel tevreden over zijn, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze heb je ook prachtig gemaakt.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda