Volgers

zondag 31 maart 2013

Shadow box card

Daar ben ik nog een keer vandaag. Voor mijn kaartje voor het Kaartjes Inspiratie Blog moet je even naar beneden scrollen.

Op de Cutie kaarten Vitrine club is de wedstrijd van april begonnen. Het is de bedoeling om een kaart te maken met heel veel bloemen. Als beheerster heb ik ook een voorbeeld gemaakt en dat is deze geworden.
Het papier is van My Mind's Eye (unforgettable). De stempels van Magnolia heb ik ingekleurd met mijn derwentpotloden. En lekker veel bloemetjes erop natuurlijk.

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Je hebt een prachtig kaartje gemaakt..leuk stempeltje..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt.
    Vind je vorige kaart ook erg prachtig. Mooi papier ook. Blijf dat papier ook mooi vinden en zonde te gebruiken.

    Fijne paasdagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze shadow box is echt schattig. En zo te zien is de challenge om veel bloemen te gebruiken goed gelukt.
    Groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, zo netjes ook altijd wat jij maakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er helemaal te gek uit.
    Je kaart hieronder is ook mooi.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda