Volgers

woensdag 31 oktober 2012

CreaMiep

Daar ben ik nog een keer. Deze keer met een kerstkaart met een stempel uit de eigen stempellijn van CreaMiep. Die zijn zo leuk. En vanaf vandaag verkrijgbaar op de Kreadoe.

Ik heb papier gebruikt van Bo Bunny (Rejoice). De stempel heet Sneeuwvlok Elfje en is ingekleurd met distress inkt. Je kunt het op de foto helaas niet goed zien, maar de ijskristal en de vleugels heb ik bewerkt met Distress stickles picket fence.
Dit kaartje en nog een paar anderen zijn bij CreaMiep op de Kreadoe te zien.
Ik ga er morgen gezellig met mijn moeder naartoe. Dat doen we al jaren. En wie kom ik nog bekenden tegen.

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart!
    Veel plezier morgen op de kreadoe, ga er morgen ook heen samen met mijn moeder! ;)
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje heb je weer gemaakt en heel veel plezier op de Kreadoe gewenst!
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beautiful card, lovely colours
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje is dit Miranda, ik vind hem prachtig. Heel veel plezier morgen op de Kreadoe.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is idd een leuke stempel! mooi kaartje:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh ook zo schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda