Volgers

vrijdag 20 juli 2012

Ben er nog hoor

Het is alweer even geleden dat ik iets geplaatst heb. Maar ik ben er nog hoor. De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest om een ander paardenpension voor Betsie te zoeken. Ging niet meer met plezier naar haar toe, omdat er altijd wel iets van gezeik was bij het pension. Na lang zoeken is ze afgelopen zaterdag verhuisd naas haar nieuwe plekje. Ze heeft het er al naar haar zin en ik kan weer met plezier naar haar toe. Maar door alle spanning die dat met zich mee bracht had ik even niet veel puf om te freubelen. Maar dat komt weer goed hoor. Ben druk bezig om de laatste dingen te maken voor de bruiloft en met voorbeelden maken voor de Knotsgekke Kaartendagen die er weer aan zitten te komen.

6 opmerkingen:

  1. Nou dat geeft wel behoorlijk wat stress. Kan me voorstellen dat je er dan even geen zin meer in hebt. Fijn dat je paard nu wel op een fijne plek staat.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je paard weer een leuk plekje heb en ook voor jezelf leuker natuurlijk.
    Je zal het vast weer druk hebben maar het is voor een goed doel moet je denken.
    Heel veel succes en een gezellig weekend.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je nu een goede plek voor Betsie heb gevonden, want jullie moeten het beiden wel naar je zin hebben. Succes met de voorbereidingen van je bruiloft.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heej daar ben je weer, fijn dat Betsie het naar haar zin heeft en jij weer met plezier bij haar kan, veel plezier en ook met de voorbereidingen van de bruiloft.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je voor je paard weer een fijne plek hebt. Voor allebei wel belangrijk. Heel veel plezier weer samen hoor.

    Liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Miranda,
    wat fijn dat je nu een beter 'thuis' hebt gevonden voor Betsy:0)
    Veel suc6 met de laatste voorbereidingen! het gaat nu hard...
    gisteren heb ik mijn proef make-up en kapsel gehad! was errug leuk:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda