Volgers

zondag 15 april 2012

borduurkaartje en kerstkaart

Hier is mijn 2e kaartje van de clubdag van gisteren. Het patroon is van Christa Uithol. Het plaatje is een Morehead. Was gisteren al begonnen met borduren en vanochtend heb ik het kaartje afgemaakt. De randen heb ik beinkt met scattered straw.



Loop wat achter met mijn kerstkaartjes. Moest er voor maart nog 2 maken en voor april ook nog 2, dus eerst daar maar mee aan de slag gegaan.
Deze heb ik net nog gemaakt. Tilda is ingekleurd met mijn derwentpotloden.
Het papier is van Basic Grey (eskimo kisses). De sketch is van Christmas Challenges {with sketches}. Als extra opdracht moest de kerstkaart in de traditionele kerstkleuren rood-groen en wit/creme gemaakt worden. De tekst is van Marianne Design. De rand aan de onderkant heb ik gemaakt met een stans van XCut, de ijskristallen komen bij de Xenos vandaan en de rode parels heb ik gekocht bij Hobbyshop Christa.



Ga nu snel verder met een nieuwe kerstkaart omdat weer een beetje in te lopen.

15 opmerkingen:

  1. prachtig borduurtje Miranda
    en je kerstkaart is ook....Super!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beide kaartjes zijn toppertjes Miranda. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allebei!!!! Je kaart van de clubdag is ook prachtig!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze 2 heb je ook prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beide weer prachtige kaartje miranda!


    hoe gaat het met betsy???




    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allebei keigaaf!
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hartstikke leuk kerstkaartje, Miranda. Leuk ook dat je meedoet met onze challenge op CCWS. Succes!

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda, sorry dat ik een poosje niet langs ben geweest!
    Wat heb je super mooie creaties op je blog staan, stuk voor stuk geweldig!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee beauties van kaarten! Supermooi hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart, Miranda! Leuk dat je meedoet met de CCWS challenge!
    Veel succes!

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende easelkaart Miranda! Succes met de challenge bij CCWS. Badankt voor het meedoen!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, een easel! En het papier blijft mooi...
    Bedankt voor je deelname bij CCWS!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zowel de borduurkaart als de kerstkaart zijn weer helemaal TOP!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kerstkaart!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij het Derwent/Prismablog!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda