Volgers

zondag 6 februari 2011

kadoverpakkingen

Gisteren ben ik samen met m'n schoonmoeder naar de clubdag van Freubelen geweest. Het was een ontzettende gezellige dag en hartstikke goed verzorgd. Weken hebben ze ons in spanning gehouden wat we gingen maken. Er werd alleen maar gesproken over 'HET' maar gisteren mochten we 'HET' eindelijk zien en maken. Het is een hartstikke leuk projectje geworden. Ik kan het nog niet laten zien, omdat het nog niet helemaal af is. Daar ga ik vanmiddag lekker mee verder en als ie klaar is laat ik het zien.

Freubelen is zo'n gezellige club met hele lieve beheersters en Marja (de eigenaresse van de club) is ook echt een schat van een mens.
Voor Marja en de beheersters had ik een kleinigheidje gemaakt. Ben de hele week 's avonds aan het freubelen geweest om voor allemaal iets leuks te maken.
Ik heb voor iedereen een doosje gemaakt waar weer een klein doosje in zit en daar heb ik een zakje met hartjesspekjes ingedaan.

Het zijn veel foto's, want in totaal zijn het ook 7 cadeautjes geworden.











































































































































































































































































Het papier wat ik gebruikt heb is van verschillende merken (o.a. Tilda, Basic Grey en Eline's Huis). Alle afdrukjes heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden.

Omdat het ook de wedstrijd voor de komende maand, kan ik 'HET' nog niet laten zien als ie klaar is. Dat kan pas als de wedstrijd afgelopen is en dat is rond half maart. Maar er komen nog genoeg leuke andere dingen aan die ik jullie ga laten zien hoor.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,

    Wat een leuk idee! Ik vind dat je hele gave cadeau-doosjes hebt gemaakt. Daar zullen ze zeker blij mee zijn.

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwww jij had de smaak te pakken,ze zijn stuk voor stuk schitterend!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miranda, je hebt echt een 10 met een griffel verdiend. Het ziet er allemaal ontzettend mooi uit. Ben natuurlijk ook benieuwd wat je gisteren gemaakt hebt. Ik houd je site in de gaten hoor.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouwww wat mooi allemaal miranda
    erg leuk gedaan.
    dus je schoon moeder hobbyt ook al of heb jij haar aangestoken met het scrap viris hi hi
    fijne zondag
    groetjes wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende doosjes miranda
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wwwaauuuww wat onwijs mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda,

    oooooooooooooooo wat gaaf zeg, wat een werk ook allemaal! Jammer dat ik ze in het echt gemist heb. Maar het zijn plaatjes om te zien. Wat maak jij toch weer leuke verassingen! Geweldig zeg! Ja het was gisteren een ontzettend leuke dag. Ben nu weer bezig met het projectje. Doel is nu geworden dat er zaden in kunnen, voor moeders ;). Ja die had zaadjes op de tafel liggen allemaal in 1 zakje gepropt :) nou is dit toch ideaal voor. whahaa, dus die is ook al gereserveerd :) hihi lol. Ben benieuwd wat voor moois jij ervan gaat maken!

    Big hugs
    Sylvia

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt een beauty's van een doosjes zeg, echt schitterend. En wat een werk. Prachtig gewoon.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een prachtige tasjes heb je gemaakt. Wat zal je daar een werk aan hebben gehad. Het resultaat is erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige doosjes Miranda, prachtig papier heb je gebruikt. Ze zijn stuk voor stuk helemaal super.
    Liefs Carin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda