Volgers

donderdag 14 september 2017

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches.
Dit is de sketch van deze maand.

En dit is mijn kaartje met deze sketch. Dit was ook 1 van mijn voorbeelden tijdens mijn demo op de Knotsgekke Kaartendagen 2 weken geleden.
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een ouder blokje van Basic Grey (Jovial).


Bovenaan heb ik een mooie rand van Sara Davies van Crafter's Companion gebruikt.
Deze is heel gedetailleerd en zo mooi. Gebruik hem eigenlijk te weinig.
Onderaan de rand heb ik parellint geplakt.
Natuurlijk een mooie bloementoef met er achter wat blaadjes van Dutch Doobadoo.

De tekst is van Marianne Design.
Op de houten ijstkristallen heb ik wat Nuvo Crystal Drops gebruikt.

Ook deze tekst is van Marianne Design. Vond deze wel passend bij het afdrukje.

Natuurlijk nog even alleen het afdrukje. Dit is een digi van 1 van onze sponsors, Miss Daisy Stamps en heet Alannah & Snowball. Ik heb hem ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Mutsen: BG7-VB3-VB2-VB1
Sjaal meisje: BG7-VB3-VB2-VB1
Jas: IG7-DR7-DR5-CR9-spica chocolate
Want: BG7-VB3-VB2-VB1
Rok: BG10-BG7-BG6-BG4
Broek: BG7-VB3-VB2-VB1
Laarzen: BG10-BG7-BG6-BG4
Sneeuwman: IG1-blender
Neus sneeuwman: spica peach
Arm sneeuwman: BG10-BG7-BG6-BG4
Sjaal sneeuwman: IG7-DR7-DR5-CR9-BG7-VB3-VB2-VB1
Hart: spica lipstick
Sneeuw: IG1-blender
Schaduw: TB1-blender


3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een schattige kaart Miranda. Ik heb hem in het echt mogen bewonderen, maar ik zie nu eigenlijk pas de rand bovenin op de kaart. Die we allebei vorige keer of vorig jaar hadden gekocht, volgens mij!? Ik heb die nog steeds niet gebruikt. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah....wat een lief kaartje is dit, Miranda. Erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Miranda, leuke tekst en natuurlijk weer héél mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda