Volgers

maandag 21 augustus 2017

Winter wishes & snowflake kisses

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie iets laten zien voor CreaMiep.
Deze keer een winters kaartje in een beetje herfsttinten. Ik wilde weer eens iets maken met wat warme oranje/bruine kleuren.

Zoals jullie weten vind ik het leuk om easelkaarten te maken, omdat je hier zoveel op kwijt kunt. En die kun je ook prima maken met de shape artmallen van Dutch Doobadoo. Ook voor deze kaart heb ik zo'n mal gebruik, namelijk de ornate.
Voor de basis heb ik 2 keer de grootste maat een stukje overlappend getekend op crème cardstock en nog 1 keer enkel. Daarna een maat kleiner uit dessinpapier van een oudere lijn van Basic Grey (Pyrus) wat ik nog in mijn eigen voorraad heb.
Uit het dessinpapier heb ik diverse stukken en stroken gesneden in verschillende maten die ik gemat heb op crème cardstock. Bij 1 strook heb ik een oudere stans gebruikt van Noor!Design en op de onderkant heb ik een bolletjesrand gebruikt van Marianne Design.
De wanten zijn gemaakt met een oudere stans van Memorybox.
De tekst naast het meisje komt uit een oudere stempelset van Marianne Design.
Her en der heb ik Nuvo Drops gebruikt voor extra accenten.

Natuurlijk mogen bloemen niet ontbreken. Ik plak deze meestal vast met mijn lijmpistool of Tacky Glue. Dan weet je zeker dat ze goed vast zitten.
Het is op de foto's lastig te zien, maar op de bloemen heb ik wat Wink of Stella gebruikt om wat glitters aan te brengen.
De stempel is een digi van Mo Manning, maar Penny Black heeft deze ook als echte stempel uitgebracht die te koop is bij CreaMiep.
Ik heb haar ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Haren: EB5-GB10-EB2
Muts: BG7-VB3-VB2-VB1
Sjaal: BG7-VB3-VB2-VB1
Jas: TN8-TN4-TN6-OR2-TN3-VB3-VB2-VB1-spica peach-spica sand
Wanten: BG7-VB3-VB2-VB1
Rok: BG6-BG4-BG2-BG1
Mallot: TN8-TN4-TN6-OR2-TN3-BG6-BG4-BG2-BG1
Schoenen: BG10-BG7-BG6-BG4-spica peach
Strikje: spica peach
Slee: TN8-TN4-OR3-CR1-FS5
Blaadjes: DG3
Dennenappels: spica garnet
Vogel: GB8-EB2-EB1-spica peach

Wil je dit kaartje in echt zien? Kom dan 31 augustus, 1 en 2 september naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Ik zal daar weer alle dagen bij de stand van Hobbidee een demo geven met de alcoholmarkers van Spectrum Noir.


4 opmerkingen:

  1. Wauw....het is weer een echt kunstwerkje geworden, Miranda. Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi, Miran! Heel gave kaart en super gekleurd!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In één woord prachtig Miranda.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Miranda,

    eine wunderschöne Winterkarte hast du gestaltet. Es gibt so viel zu entdecken. Ich bin total begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda