Volgers

donderdag 31 augustus 2017

5 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

Vandaag is het alweer 5 jaar geleden dat Arno en ik getrouwd zijn. Natuurlijk heb ik iets voor hem gemaakt. Ik heb theaterkaartjes voor ons samen gekocht en daar een mooie envelop om gemaakt.

Ik heb hem heel simpel gehouden. Voor de basis heb ik crème cardstock gebruikt.
Het dessinpapier is van Riddersholm (Vintage Venture).
Het plaatje is van Syta van Gelderen en de tekst van Joy!Crafts.

Nog even een foto die gemaakt is tijdens de fotoreportage.


Als jullie dit bericht lezen, ben ik bijna onderweg naar Den Bosch voor mijn 1e dag demo op de Knotsgekke Kaartendagen bij de stand van Hobbidee (nr. 118).


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je trouwverjaardag!
    Leuke kadoverpakking!
    Jammer dat je alleen vandaag in Den Bosch bent, had gehoopt je daar weer aan het (kleur)werk te zien morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie trouwdag, Miranda. En wat een mooie omslag heb je zo voor de bonnen gemaakt.
    Fijne dag en veel succes op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Heel leuk om een foto van jullie te zien, jullie zagen er prachtig uit.
    Wat een prachtige envelop heb je gemaakt. zoveel leuker om te geven.
    Veel plezier op de beurs! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Miranda,

    alles Gute zum Hochzeitstag und noch viele glückliche Jahre wünsche ich euch.
    Ein wunderschönes Foto von euch beiden. Bewahrt euch das Glück.
    Deine Love Mail ist wunderschön gestaltet. Viel Spaß auf der Messe. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verwennerij voor Arno, gefeliciteerd Miranda op naar de 10 jaar.
    Veel plezier in Den Bosch.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je 5e trouwdag Miranda, succes op de beurs....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je trouwdag Miranda, vijf jaar alweer, wat gaat de tijd snel. Superleuk cadeau in een gave envelop! Veel plezier op de beurs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda